۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 411418

‌رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لازم است تا تمام گروه‌های سیاسی در جهت پیشرفت کشور تلاش کرده و متحد شوند.

توصیه ولایتی به احزاب سیاسی کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، علی اکبر ولایتی در مراسم بخش بین‌الملل چهاردهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که «گروه‌های سیاسی باید از انجام هر کاری که موجب تفرقه و اختلاف می‌شود پرهیز کنند»، اظهار کرد: این اتحاد به منظور پیشرفت کشور ضروری است.

وی درباره چهاردهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) نیز  اظهار کرد: امید است در سال‌های آینده این جشنواره با شکوه بیشتری برگزار شود.
وی هم‌چنین با اشاره به اهداف اصلی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) ادامه داد: معرفی هرچه بیشتر شخصیت بسیار بالای حضرت رضا(ع) و نقش ایشان در معرفی اسلام ناب از جمله اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.
‌رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که «امام رضا(ع) در تاریخ اسلام و در مقابله با نظام بنی‌عباس نقش موثری ایفا کردند»، افزود: ما شاهد پیشرفت فرهنگی در دوران امام رضا(ع) بودیم به گونه‌ای که فرهنگ واقعی اسلام ترویج پیدا کرد.
وی گفت: با حمایت ائمه اطهار(ع) به خصوص امام رضا(ع) هدف اصلی حکومت بنی‌عباس که ریشه‌کن کردن اسلام بودف محقق نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.